Vi tror på endring gjennom læring og involvering.

Og at den beste tilnærmingen skjer gjennom refleksjon, diskusjon og erfaringsdeling.
Prosjektene våre beskriver best hva vi gjør.

Velg prosjektkategori , eller:

Helse, miljø og sikkerhet

Kunder: Equinor, Yara, Essity, Spekter, Røde Kors, Posten

Strategi-forankring

Kunder: Elvia, DNB, PwC, NRK, Bring

Strategi i praksis

Kunder: Statkraft, Hafslund, Moelven, Telenor

Verdier og etikk

Kunder: PwC, Tine, Hurtigruten, Møller

Organisasjons-kultur

Kunder: SalMar, Yara, Spekter, NRK, Hafslund, Oljedirektoratet

Arbeidsmiljø

Kunder: Spekter, Moelven, KS, SalMar, NAV

Innovasjon

Kunder: Innovasjon Norge, Tine

Lederutvikling

Kunder: Telenor, Equinor, PwC, Aker Solutions, Elvia

Kultur og verdier i Hurtigruten

Hurtigrutens visjon er å være verdensledende på oppdagelsesreiser. I 2014-2015 iverksatte Hurtigruten en reposisjonering av sin merkevare, noe som blant annet ville sette nye og

Les mer »

People @ Statoil

Statoil ASA (i dag Equinor) er Norges største private selskap, med kontorer og aktiviteter internasjonalt. Selskapet er en viktig leverandører innen energi, hovedsakelig olje og

Les mer »

Tines innovasjonsreise

Melk er ikke bare melk. Melk er produktutvikling, teknologi, merkevarebygging, logistikksystemer og konkurranse. Steinhard konkurranse. Tines evne til å øke innovasjonskraften, håndtere raske endringer og

Les mer »

KS – Ringvirkning

Ringvirkning er prosjektnavnet på et sentralt initiativ i regi av KS og omhandler behovet for å tenke nytt om landbrukets rolle i lokal samfunnsutvikling. Landbruket

Les mer »

Lansering av Nespresso

Nespresso-historien startet med en enkel, men revolusjonerende idé: sett enhver i stand til å lage en perfekt kopp espressokaffe – med utsøkt crema, fristende aroma

Les mer »

Vi i Posten og Bring

Å definere mål og strategier er krevende for alle virksomheter, men har i praksis ingen betydning hvis man ikke klarer å få virksomheten til å

Les mer »
Arbeidsmiljø
Siri Tordal Norman

Yara HESQ – Safe by Choice

I det stadig skiftende landskapet av helse-, miljø- og sikkerhetsregelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse

Read More »
Organisasjonskultur
Lasse Jalling

Kraftsamling for endring

Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt.  Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer

Read More »