Innovasjon.

Kunder: Innovasjon Norge, Tine m.m.

Innovasjon er å skape verdier på nye måter. Fornyelse og nyskaping er både nøkkelen til økonomisk vekst og sikre seg et forsprang til konkurrenter. Men det forutsetter at man forstår hva innovasjon er, eller kan være.

Vil du lese om flere av våre prosjekter?

Helse, miljø og sikkerhet

Kunder: Equinor, Yara, Essity, Spekter, Røde Kors, Posten

Strategi-forankring

Kunder: Elvia, DNB, PwC, NRK, Bring

Strategi i praksis

Kunder: Statkraft, Hafslund, Moelven, Telenor

Verdier og etikk

Kunder: PwC, Tine, Hurtigruten, Møller

Organisasjons-kultur

Kunder: SalMar, Yara, Spekter, NRK, Hafslund, Oljedirektoratet

Arbeidsmiljø

Kunder: Spekter, Moelven, KS, SalMar, NAV

Innovasjon

Kunder: Innovasjon Norge, Tine

Lederutvikling

Kunder: Telenor, Equinor, PwC, Aker Solutions, Elvia

NSB – Opplæring på skinner

NSB Kompetansesenter gjennomfører flere hundre kurs i året. De siste årene er det stilt stadig høyere krav til effektivitet og kostnadsbesparelser ved gjennomføring av ulike

Les mer »

Kultur og verdier i Hurtigruten

Hurtigrutens visjon er å være verdensledende på oppdagelsesreiser. I 2014-2015 iverksatte Hurtigruten en reposisjonering av sin merkevare, noe som blant annet ville sette nye og

Les mer »

KS – Ringvirkning

Ringvirkning er prosjektnavnet på et sentralt initiativ i regi av KS og omhandler behovet for å tenke nytt om landbrukets rolle i lokal samfunnsutvikling. Landbruket

Les mer »
HMS
Siri Tordal Norman

Energiomstilling i Equinor

I takt med det grønne skiftet og økt satsing på fornybar energi, har Equinor utviklet et nytt læringsinitiativ: Developing Energy Projects (DEP). Kurset er et

Read More »
Arbeidsmiljø
Siri Tordal Norman

Yara HESQ – Safe by Choice

I det stadig skiftende landskapet av HMS-regelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse og engasjement. Helse,

Read More »
Organisasjonskultur
Lasse Jalling

Kraftsamling for endring

Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt.  Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer

Read More »