
We@SalMar: arbeidsmiljø og organisasjonskultur
SalMar er et av Norges største oppdrettsselskaper, og omsetter for flere milliarder årlig. Samtidig er konkurransen sterk. Ledelsen identifiserte et behov for å styrke samspillet
Arbeidsmiljø.
Kunder: Spekter, Moelven, KS, Vestre Viken, Personec
Mange sier at ansatte er selskapets viktigste ressurser. Noen gjør noe med det.
SalMar er et av Norges største oppdrettsselskaper, og omsetter for flere milliarder årlig. Samtidig er konkurransen sterk. Ledelsen identifiserte et behov for å styrke samspillet
91 milliarder svenske kroner betales hvert år ut i svarte lønner, ifølge beregninger av det svenske Skatteverket. Byggebransjen står for mesteparten. Det fuskes også med
Noen samtaler fungerer best når man er i samme rom. For andre fungerer det digitale formatet utmerket. Hvordan lykkes med Kinderegget Fleksibilitet + involvering +
Hvordan implementere ny lederfilosofi globalt under en pandemi? I kjølvannet av Covid-19-krisen har Telenor stått i bresjen for hva som skal til for å lede
Å være tillitsvalgt kan være ensomt. Men ikke i Finansforbundet. «Hva forventes egentlig av meg som tillitsvalgt?» Det er kanskje det vanligste spørsmålet nyvalgte stiller
Siden 2009 har Equinor (Statoil) brukt pedagogiske verktøy og prosessdesign levert av Specifique i deres interne kurs om feltutvikling. Kjernen i Equinors virksomhet er utvinning
Statoil/Equinor er en krevende kunde, som gjør at vi hele tiden må finne nye løsninger. Vårt første oppdrag (2003) for Statoil var en klassisk, analog
I 2018 lanserte Statkraft sin nye strategi: Kraft til en grønn fremtid. Ambisjonen med denne strategien er å bli et ledende selskap innen fornybar energi
Statens vegvesen består av et direktorat og fem regioner, som alle mottar råd fra intern HR og forvaltningsavdelingen (HRA). Med ny ledelse og organisasjonsendringer på
Rytec AS er et norsk konsulentselskap i Oslo som tilbyr konsulenttjenester innen transportsektoren i Skandinavia. I tillegg til rådgiving leverer selskaper tjenester innen kursing, opplæring,
Røde Kors er en humanitær bevegelse basert på frivillig arbeid. Deres formål er å oppdage, hindre og lindre menneskelig lidelse og nød og arbeide for
Oljedirektoratets hovedmål er å bidra til størst mulige verdier for samfunnet fra olje- og gassnæringen gjennom en effektiv og forsvarlig ressursforvaltning. Å utnytte teknologi er
SalMar er et av Norges største oppdrettsselskaper, og omsetter for flere milliarder årlig. Samtidig er konkurransen sterk. Ledelsen identifiserte et behov for å styrke samspillet
91 milliarder svenske kroner betales hvert år ut i svarte lønner, ifølge beregninger av det svenske Skatteverket. Byggebransjen står for mesteparten. Det fuskes også med
Noen samtaler fungerer best når man er i samme rom. For andre fungerer det digitale formatet utmerket. Hvordan lykkes med Kinderegget Fleksibilitet + involvering +
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av helse-, miljø- og sikkerhetsregelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Essity is a leading global hygiene and health company breaking barriers to well-being within the business areas of Health and Medical, Consumer Goods, and Professional
For å beholde posisjonen som ledende kringkaster har NRK definert seks områder de skal være best på. Disse er strategisk viktige, og skal implementeres i
Fyll ut skjemaet så vi kan lære mer om deg og ditt behov.
Eller bare ring oss for en hyggelig prat.
SPECIFIQUE NORGE AS
Drammensveien 123, 0277 Oslo
+47 906 68 635
[email protected]