Sammen om ForBedring – Lederstøtte til kontinuerlig forbedringsarbeid
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Organisasjonskultur.
Kunder: SalMar, Yara, Spekter, NRK, Hafslund, Oljedirektoratet m.m.
Organisasjonskultur vedtas ikke, den skapes og utvikles gjennom daglig atferd. Derfor er den løpende samtalen om hva som skal prege virksomheten, hvordan den skal oppfattes, om normer og regler og hva som er akseptert atferd vesentlig.
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
I det stadig skiftende landskapet av helse-, miljø- og sikkerhetsregelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Essity is a leading global hygiene and health company breaking barriers to well-being within the business areas of Health and Medical, Consumer Goods, and Professional
For å beholde posisjonen som ledende kringkaster har NRK definert seks områder de skal være best på. Disse er strategisk viktige, og skal implementeres i
‘Der skoen trykker‘ er utviklet av og for sykehussektoren og hjelper arbeidsgiver til å sikre et helsefremmende og fullt forsvarlig arbeidsmiljø i samarbeid med ansatte,
Oljedirektoratets hovedmål er å bidra til størst mulige verdier for samfunnet fra olje- og gassnæringen gjennom en effektiv og forsvarlig ressursforvaltning. Å utnytte teknologi er
SalMar er et av Norges største oppdrettsselskaper, og omsetter for flere milliarder årlig. Samtidig er konkurransen sterk. Ledelsen identifiserte et behov for å styrke samspillet
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av helse-, miljø- og sikkerhetsregelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Arbeidet i bransjeprogram IA i sykehus retter oppmerksomheten inn mot to hovedområder: langvarig og/eller gjentakende, hyppige fravær, «Tidlig og tett på» og forebyggende arbeidsmiljøarbeid, «Der skoen trykker». Bransjeprogram IA i
Essity is a leading global hygiene and health company breaking barriers to well-being within the business areas of Health and Medical, Consumer Goods, and Professional
For å beholde posisjonen som ledende kringkaster har NRK definert seks områder de skal være best på. Disse er strategisk viktige, og skal implementeres i
‘Der skoen trykker‘ er utviklet av og for sykehussektoren og hjelper arbeidsgiver til å sikre et helsefremmende og fullt forsvarlig arbeidsmiljø i samarbeid med ansatte,
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av helse-, miljø- og sikkerhetsregelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Arbeidet i bransjeprogram IA i sykehus retter oppmerksomheten inn mot to hovedområder: langvarig og/eller gjentakende, hyppige fravær, «Tidlig og tett på» og forebyggende arbeidsmiljøarbeid, «Der skoen trykker». Bransjeprogram IA i
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av helse-, miljø- og sikkerhetsregelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Arbeidet i bransjeprogram IA i sykehus retter oppmerksomheten inn mot to hovedområder: langvarig og/eller gjentakende, hyppige fravær, «Tidlig og tett på» og forebyggende arbeidsmiljøarbeid, «Der skoen trykker». Bransjeprogram IA i
Fyll ut skjemaet så vi kan lære mer om deg og ditt behov.
Eller bare ring oss for en hyggelig prat.
SPECIFIQUE NORGE AS
Drammensveien 123, 0277 Oslo
+47 906 68 635
[email protected]