
Energiomstilling i Equinor
I takt med det grønne skiftet og økt satsing på fornybar energi, har Equinor utviklet et nytt læringsinitiativ: Developing Energy Projects (DEP). Kurset er et
Vi tror på endring gjennom læring og involvering.
Og at den beste tilnærmingen skjer gjennom refleksjon, diskusjon og erfaringsdeling.
Prosjektene våre beskriver best hva vi gjør.
I takt med det grønne skiftet og økt satsing på fornybar energi, har Equinor utviklet et nytt læringsinitiativ: Developing Energy Projects (DEP). Kurset er et
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av HMS-regelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse og engasjement. Helse,
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Arbeidet i bransjeprogram IA i sykehus retter oppmerksomheten inn mot to hovedområder: langvarig og/eller gjentakende, hyppige fravær, «Tidlig og tett på» og forebyggende arbeidsmiljøarbeid, «Der skoen trykker». Bransjeprogram IA i
Essity is a leading global hygiene and health company breaking barriers to well-being within the business areas of Health and Medical, Consumer Goods, and Professional
For å beholde posisjonen som ledende kringkaster har NRK definert seks områder de skal være best på. Disse er strategisk viktige, og skal implementeres i
I takt med det grønne skiftet og økt satsing på fornybar energi, har Equinor utviklet et nytt læringsinitiativ: Developing Energy Projects (DEP). Kurset er et
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av HMS-regelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse og engasjement. Helse,
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
I takt med det grønne skiftet og økt satsing på fornybar energi, har Equinor utviklet et nytt læringsinitiativ: Developing Energy Projects (DEP). Kurset er et
Hvert år gis 140 000 ansatte i helseforetakene mulighet til å si sin mening om arbeidsmiljø og pasientsikkerhet gjennom å svare på medarbeiderundersøkelsen ForBedring. Litt
Sikkerhet og trygghet blant medarbeidere må alltid settes først, spesielt i selskaper som daglig opererer i miljøer med høy risiko og mange feilfeller. Equinor har
Som landets største nettselskap, med over 2 millioner kunder, har Elvia et viktig samfunnsoppdrag: å gi kraft til det fornybare samfunnet. Men samfunnets forventninger, krav
I det stadig skiftende landskapet av HMS-regelverk, er det blitt viktigere enn noensinne for bedrifter å implementere en omfattende strategi for etterlevelse og engasjement. Helse,
Kraftbransjen er i endring. Økende etterspørsel, forsyningssikkerhet og klimautfordringer gjør at nettselskaper må tenke nytt. Eksterne drivere sammen med behovet for digitalisering og innovasjon resulterer
Fyll ut skjemaet så vi kan lære mer om deg og ditt behov.
Eller bare ring oss for en hyggelig prat.
SPECIFIQUE NORGE AS
Drammensveien 123, 0277 Oslo
+47 906 68 635
[email protected]